torsdag 3 januari 2013

Att göra ingenting


Jag har varit på träning! Det var ett tag sedan, men nu blev det av. Det var jobbigt men skönt. Ungefär som det brukar vara.
Ansiktet är fortfarande flammigt men bättre än i går, så det har blivit framsteg. I dag var jag in på apoteket och fick prover på ett par oparfymerade krämer som jag ska försöka att smörja in mig med. Där det här rödflammiga är, är huden också väldigt torr. Därför smörjer jag in mig.
Var i Tibble för den vanliga veckohandlingen och jag blev förskräckt över vad mycket folk det var i farten, men det är klart efter helgerna så kanske det är tomt i en del skafferier.

I övrigt en mycket loj dag. Somnade i soffan efter herrarnas jaktstart och vaknade lagom till damernas. Nu har jag sett slutet på Ryssland - Sverige i junior VM hockey. Det är mörkt ute och jag tänker inte göra så mycket mer i dag faktiskt.

  • "Hemligheten med lycka, är att beundra utan begär".Carl Sandburg 1878 - 1967 Amerikansk författare.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar