lördag 7 april 2012

Vänner


Vänner är viktiga! Både när man är ung och när man blir äldre. Det känns bra att träffas, sitta och prata och bara trivas i varandras närvaro. Det sägs ju att för att må bra så ska man bara välja att umgås med personer som ger energi och inte med sådana som tar energi. Det tror jag är lättare att styra när man blir lite äldre....eller...? Jag vet faktiskt inte, Jag vet i alla fall att de som jag umgås med och kallar vänner - de ger mig energi.
I dag blev en riktig bakdag. Det luktar bageri i Hansgården just nu. Surdegslimpa, Vanlig limpa och Saffransskorpor blev resultatet. Nu väntar jag på att travet ska börja. Ska skynda mig att ställa fram kvällsmat först.

"Glädje i ditt inre är bättre än rikedom" Isländskt ordspråk
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar