fredag 13 april 2012

Träningsvärk och fiasko

Träningsvärk! Känns som hela kroppen rullat utför en trappa eller nåt. Självförvållat? Jo men visst. Sån är jag. Går in i nya uppgifter med hull och hår. Sen gäller det bara att hålla i. Nu har jag sagt att jag ska köra 10 gånger med Power plate-träningen. Instruktören säger att jag ska köra var annan eller var tredje dag. Så visst blir det intensivt.

.

I dag kom matjorden. Den ser väldigt fin ut. Ska bara fixa lite kogödsel att blanda den med. Tur att den finns att köpa säckvis.
Maken åkte till Tibble i förmiddags och radade ved. Själv bakade jag matbröd, skorpor och en Cheesecake. Lyssnade på radion och hörde att det blev ett antiklimax i Nord Korea med deras raket. Vilken miss! Och med hela världspressen inbjuden.
Fiasko
Såg också att vi bokat resan till Grekland i grevens tid. I dag kostar en resa - samma datum och till samma hotell - 4198 kronor per person. Vi betalade 2198 kronor per person. Det kan man kalla ett kap men ibland ska man ju ha tur.

Ett kap
  • “Var dåre har glädje av sin käpphäst.“ Franskt ordspråk
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar