måndag 22 april 2013

Färganalys

" Med rätt nyanser på kläder och make up, kan du faktiskt se många år yngre ut. Ögonens färg förstärks och huden får en mer ungdomlig framtoning".
Ja så marknadsförs Färganalys. Jag vill bara meddela att idag så har jag varit och gjort en sådan analys, så förskräckes icke om ni möter mig och inte känner igen mig. Det är jag, med rätt färgnyans på mina kläder.
Neejdå, skämt åsido. Jag har varit och gjort en analys och jag tror stenhårt på att man kan "ändra" sitt utseende med rätt färger, men man ska nog gå lite efter magkänsla och eget tyckande också.
Man kan vara av antingen vår- sommar- höst- eller vintertyp. Jag var höst, men med små inslag av alla de andra typerna. Det var trevligt och den som utförde analysen var Karin Ersson som har sin "salong" under gamla bankhuset i Siljansnäs.

Jag har också kommit på att jag ska köpa lite Gladioluslökar och plantera. Livet leker
Gladiolus
  • "De giftigaste blommorna har de vackraste färgerna".
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar