tisdag 27 maj 2014

Fulltecknat

I morse var jag och maken till tandläkaren. Vi hade tiderna efter varandra. Maken hade inte så stora problem medan jag hade dålig densitet på käkbenet, lite tandlossning och några lösa tänder. Det låter ganska dramatiskt men de lösa tänderna satt väldigt lite löst. Emellertid så föreslogs lösningar och nästa vecka ska jag få mer detaljerade förslag samt kostnadsförslag som inte är det minst viktiga. Eftersom det blir allra billigast om man gör alla åtgärder på en gång, så får vi se hur det blir.
Efter våra tandläkarbesök så åkte vi till Insjön och åt. Raggmunk och fläsk, samt handlade lite.
Därefter så åkte vi till Leksand och köpte en födelsedagsblomma åt svärfar som fyller 93 år i morgon och så skjutsade jag maken till sjukstugan där han skulle träffa diabetessköterskan.
Nu har jag varit och prismärkt ute i loppisladan och på fredag ska allt ställas i ordning för att öppna portarna på lördag klockan 10.00.

  • "Tungan söker alltid den värkande tanden." Ordspråk från Italien.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar