onsdag 31 oktober 2012

Grått

Ja. man säger faktiskt att grått är en färg. Hmm. Det kan vara ett tillstånd också. Grått kan vara vackert men det kan också vara riktigt trist - som i dag.
Jag tog fram lite tjockare kläder. Är så himla frusen nu för tiden. Jag börjar undra om det kan vara åldern.
Upptäckte att jag borde rensa i garderoberna på övervåningen. Kan inte förstå att man ska spara på så mycket. Kanske ska jag samla i hop ett par kartonger och åka till Tulavippan i Djurås och lämna till loppis eller spara till nästa sommar och ha loppis själv. Fast jag tror nog jag kan hitta saker som räcker både till sommaren och att lämna bort. Får väl bli ett ryck nån dag.

  • "Tio personer som pratar för mer oväsen än tiotusen som står tysta". Napoleon Bonaparte  1769 - 1821. Fransk kejsare och fältherre.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar