torsdag 7 november 2013

silikon/botox

Undrar hur det skulle vara att gå runt och pluta med munnen hela tiden? Jag har sett en del bilder på tjejer som ser ut att vilja pussas hela tiden och jag tycker inte att det ser; snyggt, gulligt eller sexigt ut. Jag undrar vad killarna tycker? Kommer deras beskyddarinstinkt fram när tjejerna plutar så där med munnen eller vad kan det vara.
Själv kan jag inte direkt säga att jag känner mig sexig, inte ens gullig nej bara trött. Ögonen är svulla, röda och rinner, halsen värker nåt alldeles förfärligt och det enda positiva jag kan komma på i nuläget det är att det börjat på att lossna lite inne i bröstet. Eftersom jag har talförbud, så har jag legat i sängen hela dagen och det har varit riktigt skönt.
Nu ska jag försöka få i mig lite nyponsoppa med banan och glass. Det har blivit min diet. Nyponsoppan har lagom tjock konsistens att dricka och känns len i halsen. Kaffe eller vatten (tunnflytande) är svårare, det vill gärna rinna ner i fel strupe.

  • "Den ondska som strömmar ur din mun, lägger sig i ditt bröst." Grekiskt ordspråk
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar