lördag 9 november 2013

Det går framåt

Läkningen går sakta, sakta framåt. I dag har jag lite röst och inte så stora påsar under ögonen. De är heller inte så där intensivt mörkröda så som de var i onsdags. Lunginflammationen tar kanske lite längre tid på sig, jag äter då mitt penicillin så det ska säkert ge sig det också.

Matlusten kommer sakta men säkert. Maken gräddade pannkakor till lunch i dag, och till travet i kväll, så ska vi mumsa på varma smörgåsar och the/öl.

Btw (by the way) I dag sköt de älgkon som tillsammans med sin kalv gått runt inne i Almo och ätit äpplen. Kalven sköt dom ju förra helgen. Skönt att det blev båda. Trädgårdsälgar är kanske trevliga att se på men de kan bli riktigt ilskna och även vara en trafikfara mitt inne i byn.

Nu funderar jag på att duscha och sen sitta upprätt i några timmar.

  • "Fylla är inget annat än frivilligt vanvett". 
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar