lördag 24 november 2012

Auktion

Nu har vi avklarat syföreningens auktion. Jag tror att den inbringade mellan 20 - 25000 kronor. Fantastiskt. Det känns skönt att veta att så mycket pengar kan vi skänka ut till världen OCH Sverige. Vilka som får ta del av pengarna, det bestämmer vi på årsmötet i februari.

Nu blir det "jullov" för oss tanter och vi får ta hand om pyssel åt oss själva. Jag och dottern ska väl försöka få till det och baka lite backubulla, sen ska jag baka pepparkakor med barnbarnen. Det hör liksom till.


  • " Om alla dagar på året vore lediga skulle fritid vara lika tröttsamt som arbete". William  Shakespeare 1564 - 1616. Engelsk författare och dramatiker
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Backubulla! Mmm, jag köper gärna ett paket av dig som väntar på köksbordet då jag kommer hem.

    SvaraRadera