fredag 31 januari 2014

Support - kanske

Snöväder i dag också. Inte så att det vräker ner precis, men det singlar ner små flingor hela tiden.
Jag var upp till kiosken och hämtade ett paket och det är väldigt moddigt på vägarna så det skönaste är att vara hemma med bilen stående inne i ladan.
Tur att man inte cyklar i alla fall
Paketet jag hämtade innehöll toner till den "nya" skrivaren och glad i hågen satte jag mig ner framför datorn och installerade skrivaren. Det gick alldeles förträffligt MEN sen skulle jag skriva ut och då funkar det inte.
Tror ni att jag blev arg? Nu ska jag försöka att vara lite rationell och gå igenom alla sladdar och kopplingar och funkar det inte efter det, ja då får sonen nöjet att hjälpa sin mor.
Vad har man annars en IT-tekniker i familjen till?
  • "En handfull sunt förnuft är lika mycket värt som en skäppa kunskap."
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar