söndag 19 januari 2014

Underbar natur

Jag känner mig riktigt duktig. Jag har varit ute och gått flera gånger nu, men det är inte så svårt att komma sig för, eftersom det är sånt underbart väder. Naturen gör ju sitt till också. Man känner sig verkligen privilegierad av att bo så här vackert.
Norra Norrland har haft rekordkallt och södra Sverige har varmgrader och blötsnö.
Maken och de andra jag pratade med på min promenad, prisade den lätta snön. Det är ingen match att skotta när det är sånt här väder.
Jag kunde inte låta bli att ta lite bilder på min promenad. Håll tillgodo:
Gårdstallen
Mor Brittas gattu
Grannen Görans björk vid majstångsplatsen
Tage Skalks vovve Bessie
Skinnargattu


  • "Släpp egot, släpp den här idén att du är något speciellt". Bhagwan Shree Rajneesh. 1930 - 1990 Indisk andlig ledare.
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Härligt att se min björk vuxit upp och blivit så härligt snöigt frostad

    SvaraRadera
  2. Men åh vilka fina bilder du tagit! Vilken hemlängtan jag fick. Almo är så vackert oavsett väder och årstid.
    //Marie

    SvaraRadera