onsdag 21 januari 2015

Synpunkter

Första mötet med Församlingsrådet blir i kväll. I kväll blir det mest rapporter såg jag i dagordningen, men jag har en del punkter att ta upp under "övriga frågor" Någon punkt kanske inte så populär, men Det är sånt som man får ta i så fall.

Jag försökte mig på att göra halstabletter idag !!! Hittade ett recept på Facebook. Dom blev jättegoda men kladdiga så jag slängde dom. Man skulle koka socker, vatten, honung, citronsaft, ingefära och lite kryddnejlika. Det skulle koka runt 20 minuter och kanske skulle det ha kokat längre. Ungefär som när man kokar kola ni vet. Få se om jag testar nån mer gång, för som sagt, dom smakade riktigt gott.

  • "Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp." Lars Winnerbäck Svensk sångare
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar