måndag 25 mars 2013

Spruta och dikning

I dag så fick jag äntligen en tid hos läkare för min axel. Det var ju som jag trodde - en inflammation. Jag fick en cortisonspruta och ska nu vila axeln över påskhelgen, sen ska jag ha en specialmassage, lite egen träning samt den vanliga träningen. Så får vi hoppas att det ger sig och blir bra.

En plats i solen - som fick stå tom
Innan dikningen så måste man ju se hur djupt det är
Yavanna var och hälsade på i dag också, vi käkade lite våfflor och glass till lunch och sen ville jag passa på att sitta en stund i solen. Det ville hon också. Farfar tippade att hon skulle sitta i 1 minut - det blev 10 sekunder. Sen tog springet i benen över och hon ville hjälpa farfar att dika bort lite smältvatten.
Yavanna tycker det är lika kul som farfar att dika på våren
Hennes bröder var i Granbergsbacken och åkte skidor. Jag kan tänka mig att dom är ganska så möra när dagen är slut. Att vara i skidbacken en hel dag tar på krafterna även om man är ung och tänk vad mycket frisk luft dom har fått.

  • "Viljan drar halva lasset" Isländskt ordspråk
Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar