onsdag 7 mars 2012

Tumstock och besvikelse

Överbevisad av en tumstock!!! Sjuttsiken vad harmligt. När jag återigen tog upp frågan om den nygamla ytterdörren med maken så överbevisade han mig med att det inte skulle gå, genom att mäta de gamla dörrarna och jämföra det måttet med det dörrhål som skulle bli om jag fick min vilja igenom. Tyvärr måste jag meddela att det går inte.. Tyvärr för mig alltså. Skit också, jag som tyckte att det skulle bli så bra.

I dag tog jag en promenad i vad jag trodde skulle vara ett skönt vårväder. Aj vad jag bedrog mig. Vinden som blåste var KALL och nu ikväll så har den ökat och det laddar på för snö.
Vägarna börjar i alla fall bli rena från snö och is och det känns väldigt bra. Får se hur det ser ut i morgon och på fredag.

I tisdags efter träningen så var jag in på Erkers Maries butik i Moskogen och fyndade så söta kaffemuggar. Ett kakfat blev det också samt en bukett med vitsippor. Riktigt vårlikt.

“Lägg märke till folk när de blir arga, för då avslöjas deras rätta natur.“
judiskt ordspråk


Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar