lördag 2 maj 2015

Ja kära nån...

Jag är ingen pysselmänniska men trots att jag vet hur det blir - jag tröttnar fort - så börjar jag entusiastiskt på en del projekt som helt klart kan kallas "pyssliga".
Jag fick ett julkort av min syster med ett broderat hjärta på, jag tyckte det var fint och tänkte frejdigt att, såna ska jag göra.
Jag hade lite spinkbitar av linne så jag började att brodera, och brodera och brodera. Sen skickade jag efter lite material från Panduro och sen var det ju bara att sätta ihop dom.

Jag gjorde det idag på eftermiddagen och sällan har väl en eftermiddag varit såååå lång, men jag är envis också så jag gjorde klart men som jag sa till maken  att "nu dröjer det väldigt länge innan jag ska pyssla nåt igen".
  • "Tro på dig själv. Du kan mer än vad du tror." Dr Benjamin Spock 1903 - 1998. Amerikansk barnläkare.
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Broderingen gick hur bra som helst. Det var till och med kul. Det är det där med att klippa och klistra och pilla och dutta som inte är min grej direkt.

    SvaraRadera