torsdag 21 maj 2015

Ett ruschigt liv

Snart har ytterligare en vecka passerat. Tiden bara flyger iväg och man kan konstatera att man (jag) blir bara mer och mer ineffektiv. Tänk när man jobbade, hade barn hemma, djur på gården med hö som skulle slås och bärgas och jag hade engagemang inom en förening (politiken kom lite senare). Ändå fanns det tid att gå en kurs i applikationsteknik, jag gick och läste konversationstyska, konversationsengelska och jag tog jägarexamen. Som ni förstår så har jag haft - och har - en fantastisk make som ställde upp hemma när jag var ute och "förverkligade" mig själv. Tack Bosse för att du funnits här hemma!
I dag tycker jag det är mycket om jag har ett åtagande på en dag och jag känner att jag blivit mer och mer hemmakär med åren. En folksamling kan vara kul ett litet tag, men sen är det skönt att komma hem till lugnet.
  • "Att fly ensamheten är att fly från sig själv. Att vara ensam är att möta sig själv."
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar