tisdag 6 augusti 2013

Naturgodis

I dag kunde jag återigen besegra den lilla latmasken. Jag tränade på morgonen och sen efter lunch, så tog jag och bakade några limpor och när jag ändå hade ugnen varm, ja då fick det bli ett par hallonpajer som jag ska frysa in.
Fint att ha i frysen
Jag tog också och torkade av fönstren på den nedre våningen. Flugorna hade varit framme och det var skönt att få undan spåren efter dom.
De små ampeltomaterna producerar för fullt och vi kan äta söta goda små tomater varje dag.
Naturgodis
I dag efter träningen, så tänkte jag gå på bankomaten och ta ut euro.  Raden där man ska välja utländsk valuta var överstruken så jag gick in i banken och frågade om jag kunde få köpa över disk. Döm om min förvåning när de svarade att, "vi har inte utländsk valuta utan det får man ta ut i automaten".
Håhåjaja, posten finns knappt längre och det ser ut att gå samma väg med banken.

Änglatrumpeten fick stå i en balja med vatten och blev så tacksam.

  • "Den som öppnar sitt sinne för äregirigheten stänger det för sinnesfriden". Kinesiskt ordspråk
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar