måndag 26 augusti 2013

Fåfänga

Resan till Borlänge gick bra, men inte fick jag tag på några byxor inte. "Säsongen är slut", var svaret jag fick. Och jag som trodde att folk åker på semester året runt. Nåväl det går nog bra ändå. Jag passade på att handla ett par nya mattor till verandan och sen var jag in och fick mig 10 nya naglar!
Jodå, när jag ska åka på semester så vill jag ha lite flärd. En tjej från Vietnam fixade mina naglar så de blev jättefina
Före


Efter
Blomman på ringfingernageln är så fint målad och mitt barnbarn Yavanna blev bara så imponerad
Ja,ja jag vet att det  är lite fjantigt men det bjuder jag på.
Mattan är en ripsmatta från Matts mattor och den heter
"Stora Hyttnäs"
  • "Den som lever utan att begå dårskaper, är inte så klok som han tror".Francois de la Rochefoucauld 1630 - 1680. Fransk hertig, aforismförfattare
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar