tisdag 20 augusti 2013

Glad nyhet

Att klippa gräsmattan är drygt! Jag klippte för inte så länge sedan, men nu verkar gräset ta igen det som det inte växte under torkan. Nu tog maken över den andra halvan och det var ju fantastiskt snällt. Han har annars hållit på med verandan, och i morse så sa han nånting så jag blev riktigt glad. Det var att han skulle använda de gamla dörrarna i stället för att göra en ny. Åh , jag tror att det kommer att bli jättefint och så roligt att kunna använda de gamla fina dörrarna istället för att de bara ska stå i uthuset.
Hansgårdens gamla fina ytterdörrar ska få
komma till heders igen.


Annars har dagen gått i lättjans tecken. Jag har inte nån lust med nånting och som tur är så har jag inte så mycket som står på agendan heller. 
Min insändare kom inte in idag. Nu väntar vi med spänning på morgondagens tidning. Till alla er som undrar vad det handlar om, så kan jag säga att det är ett öppet brev till Siljansnäs kyrkoråd.
Ett av katten Nils´ viloställen. Full koll på gården,men ända lite
skyddat.
  • "Den som ler när det går honom illa, har redan tänkt ut vem han ska skylla på". Alfred Bloch
Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar