tisdag 22 juli 2014

Sjung och LE

"Sjung och le, sorgerna göm och glöm en dag så trist".......I dag stämmer jag in i den sången även om värmen nästan är lite jobbig.
Efter ett par veckors frånvaro från träningen (pga den onda tummen) så kom jag iväg på ett svettigt pass. Efteråt, efter både en dusch och en kopp kaffe så kändes allt jättefint. Torghandeln i Leksand var i full gång och det kändes lite "utländskt" att gå där bland alla sorters frukter och grönsaker.
Hemma lagade jag till lax i ugnen med kall sås som vi åt under äppelträdet och lite senare var det så dags att åka in till Leksand igen. Den här gången till tandläkaren. Han skulle nämligen sätta dit mina nya tandbryggor. Det blev så bra och jag är jättenöjd. Nu återstår den nedre delen av käken men den ska vi inte börja med förrän efter semestern.
  • "Det verkliga sättet att spilla tid är att räkna timmarna." Francois Rabelais 1490 - 1553. Fransk författare
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar