lördag 2 augusti 2014

Värme och akuta tillstånd


Har ni plötsligt en dag märkt att något skulle ha varit gjort, helst i går? Det brukar vara så (i alla fall för kvinnor) när det gäller klippning av hår. Helt plötsligt en dag så märker man att "kära nån vad långhårig jag är" precis som om det hänt över en natt.
Precis så kände jag det i morse, men då gällde det städning. När det har varit så här varmt, så har det funnits väldigt lite lust att dammsuga och torka golv, flugor har kommit in genom öppna fönster och lags sig att dö på fönsterbrädor och golv. Så idag kändes det alltså akut så jag tog och drog av både över och undervåning och som följd av detta så känner jag mig just nu riktigt nöjd. Trevlig känsla!
  • "Den dumme städar och städar. Geniet behärskar kaos."
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar