lördag 29 september 2012

Vinst

En lördag utan några konstigheter har snart förflutit. Förmiddagen blev det lite städat men jag skulle önska att det kunde vara en hel dag med uppehåll. Jag behöver gå igenom mina mattor och då vill jag hänga upp dom så jag ser hur de ser ut. Det är nog läge att slänga en del skulle jag tro.
Ja. så satt den då - V75:an - äntligen! Tyvärr blev det inte några stora pengar men 232 kronor får man väl ända kalla en vinst .......om dock en liten sådan. Men vem vet, det kanske har vänt nu?
Den indiska gudinnan Kubera strör
sina pengar.
I morgon är sista dagen i september. Det går fort och mörkare och mörkare blir det på morgnarna.
Enligt SMHI så är det nu natt 52% av dygnet och dagen har blivit 7 tim och 41 min kortare än vid sommarsolståndet den 21 juni.
  • "Avundas aldrig någon det sken av lycka han har. Du känner inte hans hemliga sorger". Indiskt ordspråk
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar