lördag 21 maj 2016

Vårpyssel

Vissa dagar går det bättre att jobba än andra. I dag var det en sån där bra dag. Solen skiner mellan molnen och man känner att det är värme på gång.

Tomatplantorna som jag ska ha själv har jag nu planterat i hinkar. De resterande plantorna kommer på försäljning på loppiset nästa lördag 28/5.

Blomlådorna är planterade med pelargoner och min stora greklandspelargon står utanför verandan.
Den ställde jag ut redan i går men eftersom det började regna ganska så häftigt, så fick den komma in igen.

Jag tog och städade av verandan också. Skurade golvet och lade på en ren matta, ja det blev riktigt vårlikt.
  • "Begränsa inte dina utmaningar, utan utmana dina begränsningar." Platon 428 f.Kr - 348 f.Kr. Grekisk filosof, matematiker och författare.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar