söndag 29 maj 2016

Datatjafs

Sådär, nu har min son varit här och hjälpt mig få igång datorn. Jag gjorde en uppgradering till Windows 10 och sen började det krångla. Datorn begärde ett lösenord som jag inte hade en aning om att jag skrivit in men med lite experthjälp, så funkar allt bra igen. Tack Anders!

I går var det Loppis i Hansgården. De första dök upp 20 i 10 och sen gick dagen med mycket folk hela tiden.
Klockan 15 så åkte skyltarna ner och portarna stängdes. Då var det dags att åka till Tibble och gratulera svärfar som fyllde 95 år. Vi passade också på att fira svärmor på morsdag.

När kvällen kom så kände jag mig mycket nöjd med dagen och jag kan ju berätta att jag somnade utan problem.
  • "Allt vad jag är eller hoppas bli, är min mors förtjänst." Abraham Lincoln 1809 - 1865. Amerikansk president nr. 16
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar