tisdag 4 augusti 2015

Träning igen.

Idag var jag på träning!! Det var länge sedan. Jag tog lite "Time out" av olika orsaker, men idag blev det av igen. Visst märktes det att jag inte varit där på ett tag men jag kan väl trösta mig med att det blir säkert  värre i morgon - med träningsvärken.

Det har vart lite kvavt under dagen och det har tagit emot att göra nåt vettigt. Just nu har jag i alla fall en köttfärslimpa i ugnen. Receptet hittade jag på Facebook - av alla ställen.
Jag provade också ett annorlunda recept på skinkschnitzel (från Hemmets journal) panerad i sesamfrö och med stekta äppelskivor och ugnsbakade rödbetor till. Det var jättegott.

Maken är ute och letar kantareller. Själv har jag talat om för honom att det finns att köpa på torget men det tycker han inte är nån sport. Nåja, han gör som han vill.
 
 
 
  • "Bara genom handling får livet betydelse." Hans Christian Andersen 1805 - 1875. Dans författare.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar