torsdag 5 mars 2015

Ny dator

Nu är en ny dator beställd. Få se vad det för med sig av nyheter. Det var sonen som fick uppdraget att se ut nåt nytt och sen beställa. han ska också få det stora nöjet att föra över alla data från den gamla till den nya.
Min nuvarande dator har blivit väldigt seg och jag är rädd att det ska bli nån krasch. Jag kör visserligen back up med jämna mellanrum, men ändå.
Det blir en ny fast dator. Ingen laptop. Jag har ju min iPhone och det får nog bli en iPad så småningom också. Det är lite lättare att läsa på en sådan.
I morgon ska jag så tomatfrön och kanske nåt annat. Vi får se. Jag gjorde en snabb koll i diket uppe vid Garbergsbacken i dag, för att se om det möjligen kommit några Tussilago. Det var naturligtvis för tidigt men vädret inbjuder till sådana observationer nu. Härligt!
Det här är från den 4 april 2013
  • "Vi lever i nuet, drömmer om framtiden och lär oss eviga sanningar av det förflutna." Madam Chiang Kai - Shek. 1897 - 2003. Kinesisk politiker
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar