onsdag 8 oktober 2014

Klart

Nu äntligen är alla bryggor på plats i min mun. Det är så skönt så det vet ni inte. Jag ska dit en gång till för att kolla att allt sitter som det ska och ta lite tandsten men i stort så är jag klar nu. Betalningen förstås. Det blev en summa på drygt 28000 som jag ska betala, och det får man väl ta, om man ska må bra i munnen.

Det har varit en regnig dag i dag. Nu på eftermiddagen har det kommit 24 mm.
Jag och maken var och shoppade på Clas Olssons i eftermiddag och där vräkte regnet ner så vi blev dyngblöta när vi gick den korta sträckan till parkeringen.

Det är mörkt ute nu och jag tänker sätta mig och brodera. Det är avkoppling det.

  • "Gud giv mig tålamod att finna mig i sådant jag inte kan förändra, mod att förändra sånt jag kan förändra och vishet att skilja det ena från det andra." Friedrich Christoph Oetinger 1702 - 1782. Tysk teolog och filosof.
Vi hörs!

1 kommentar: