tisdag 1 december 2015

Härligt väder


Tänk att det redan är första december. Vädret är fantastiskt härligt och jag är glad att vi bara fick en liten touch av stormen Gorm.
Adventspyntningen är klar, nu ska jag snart sätta upp mina fina julgardiner som min mamma hjälpte mig att brodera för många år sedan. Tyvärr ser fönstren ut som skrutt, men det kanske blir plusgrader nån dag så det går att torka av det värsta.

Apropå det värsta - min bil har varit genomlortig. Många resor till Leksand på skitiga vägar gjorde att bilen blev alldeles igengrodd. I dag när jag var in och handlade, så körde jag in vid Statoil och tvättade av det värsta. Tyvärr så var jag lite dumsnål och tog bara det billigaste programmet och det var inte tillräckligt såg jag när jag kom hem. På torsdag blir det Tibble-dag så då kanske jag kan åka in och ta ett dyrare program så den blir riktigt ren.



  • "Små stjärnor lyser också i mörkret."
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar