fredag 24 april 2015

Massage och städning

Jag sitter här och väntar på att klockan ska bli 09,30 så jag får åka upp till Siljansnäs och få massage. Jag har så ont i axlar och nacke så det hjälper inte med spikmattan. Nu har jag en tid hos Anki i Företagshuset och det ska bli riktigt "skönt". Hon är så duktig och har hjälpt både mig och flera i familjen att bli rörliga igen.
Trots att jag går på träning, så blir det så här vid vissa tillfällen. Tillfällen när man är ambitiös och ska göra så mycket och man vill göra klart det man påbörjat. Nu är det projekt vårstädning som är på gång och det är ju så roligt när man är klar med ett rum och allt är rent och fräscht.

Utomhus är det inget trevligt att vara eftersom det är så kallt. Det verkar som det är snö i luften.
  • "Man är bara eländig så länge man själv tycker det." Jacopo Sannazaro 14560- 1530. Italiensk skald.
Vi hörs!

2 kommentarer: