tisdag 24 juli 2012

Sova

Det blev ingen träning i dag. Sov för länge. Ja, jag berättade ju i går att jag är trött och när solen inte lyser in i sovrummet på morgonen då blir det så. Ingrid sover. Jätteskönt. Sa till maken vid frukost att vi minsann gått upp tidigt så många år, så vi kan gott unna oss det här.

Jag åkte till Hotell Dalecarlia för att leta svamp men det blev en besvikelse. Det var tomt, och så högt gräs så det var svårt att ta sig fram. Fick i alla fall träffa Kosa, en av mina gamla arbetskamrater som nu jobbar år städbolaget som tog över. Vi tog en snabb fika och fick en liten pratstund.


Åkte om Granngården och köpte ut färg - till maken. Han håller på att måla uthuset och ni som vet hur det ser ut, ja ni vet att det går åt lite färg - eller snarare ganska mycket. Fint blir det i alla fall.
Det går åt några såna här.

I morgon planerar jag att städa och om vädret tillåter - gå ut i trädgården och ta hand om en rabatt.


  • "Väderleksrapport: meddelande som ger oss tillfälle att förarga oss över dåligt väder ett helt dygn i förväg"
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar