måndag 23 juli 2012

Borttappad sug





Åhhh vad trist väder. Jag tror jag smäller av! Regnar det inte så blåser det småsnålt. I dag till exempel så har det varit ett, säger ett glädjeämne på hela dagen. Det var när dom talade om att det rörliga elpriset aldrig varit lägre än nu. Vi har i alla fall 50% rörligt pris så man får glädjas åt det.
En "elektrisk" liten tjej. Bild från nätet

Annars är humöret ganska nära nollstrecket. Vill inte göra nånting helst bara sova. Jag tog och bakade matbröd i alla fall så man fick känna sig lite nyttig. I morgon blir det träning på förmiddagen sen ska jag åka till Hotel Dalecarlia och leta kantareller. Jag hade ett jättebra ställe där. Tyvärr så kom kocken på det också så förra året hann han före mig
Har du sett herr Kantarell ....?


  • ".......man kan säga att fläsket på halsen blir lite slängigt" Gustav 6 år om hur det blir när man blir gammal. Ur boken "Gamla tanter lägger inte ägg"
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar