måndag 4 juli 2016

Nya blommor

Vilken fin dag det har varit idag. Vädret har varit toppen och det har varit riktigt roligt att pyssla lite med allt möjligt. 2 tvättade maskiner tvätt har torkat ute, 2 land är "rensade" och jag har städat lite också. Det är en hel del som blir eftersatt när man tillbringar stora delar av dagarna i uthuset och sorterar prylar.
Hittade faktiskt 2 "nya" blommor i landet när jag rensade. En liten vit rosbuske och en fantastiskt vacker pion. De hade jag glömt bort.

Två killar från Albanien kom på besök på eftermiddan. De grävde ett dike på gården och la ner rör för fiber.
 
Nu blir det snart väder tror jag, det är alldeles svart över Råbäck, då ska jag äta lite kvällsmat.
  • "Efter regn gror gräs, efter vin struntprat."
Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar