måndag 18 juli 2016

Ladusvalor

Vilken måndag det har varit! Under förmiddagen så var det budgivning på vår sommarstuga och för varje bud så fick jag ett SMS. Vid lunchtid var det hela över och både jag och min syster är nöjda med det bud vi fick.
I morgon så skriver vi kontrakt och den 9 augusti ska stugan vara tömd och städad. Snabba ryck men det känns bara skönt. Skönt att få det hela ur världen.
Bildresultat för ladusvalor
Vi har fullt med Ladusvalor på vår höskulle. Jätteroligt MEN dom skiter ju ner allting. Min bil var full av fågellort så den tvättade jag idag. Mitt bord med loppissaker är också - om inte fullskitet, så nerlortat i alla fall. Nu ska jag göra iordning och städa och sen lägga över några gamla lakan.

Loppiset blir den 3 augusti och det blir både 50- 60- och 70-talsprylar. Retro och nostalgi. Sen kommer sonens familj med en del barnsaker och dotter med sambo med lite annat smått och gott.

Men först riktar vi in oss på att få sommarstugan tömd och städad.
  • "Var måttlig i din njutning så förblir den en njutning."
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar