måndag 8 februari 2016

Fluga

I morse vid frukosten hördes ett surrande och när jag tittade upp i lampan ovanför köksbordet, så fick jag se en vilsen och lite yr fluga. Den hade startat sin säsong tidigt. Usch dom första och sista flugorna på säsongen är ganska äckliga. Man har liksom ingen koll på dom. Rätt som det är så svimmar dom av och kan ramla ner var som helst. Jag tror inte det här exemplaret blir särskilt långlivat.
Svensk husfluga
Kollade telefonen och såg att jag fått ett meddelande från Aram: Hay, concluded water Baby did I have a gripe many you would come to take me, but the doctor.........
Det var svårt att tyda men jag förstod i alla fall water och baby så jag ringde upp och fick bekräftat att vattnet nu gått för Senam och att de väntade på transport till Falun. Tänk, det hade lika gärna kunnat hända i min bil på väg till Falun Då hade man allt blivit lite nervös. Nu får jag bara vänta på fler nyheter och hoppas på att allt går bra.
  • "Den ena flugan hjälper inte den andra." Syafrikanskt ordspråk
 
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar