söndag 12 februari 2012

12 februari 2012

Jag skriver datumet som en överskrift, för idag har jag fikat förmiddagskaffe utomhus! Jag började med en sparktur. Helt otroligt skönt. När jag kom hem hade maken kokat kaffe så det var bara att sätta sig i solen och njuta.
Tog sedan och planterade om ett par pelargoner för när jag kollade så har dagen nu blivit 8 tim och 55 minuter, och då ska det vara dags ( lite smått) Det är 38 minuter mer än för 1 vecka sedan. Visst är det väl skönt?
I morse när jag bäddade rent så blev jag så glad när jag fick tag på ett par påslakan med hål upptill. Kan ni förstå vad det är för tokig karl (för det måste ju vara en sån) som har kommit på att de påslakan som säljs inom EU ska se ut på samma sätt - utan hål. De var ju så bra när man behövde skaka tillrätta täcket inuti.


Ja,ja lite ska man väl ha att gnälla på. Nu ska vi snart äta fläsk, potatis och löksås. Jag tror nog det blir en liten rackare till också, sen kan man sitta och njuta ett tag till av de solstrålar som finns kvar.
  • Kläder efter väder.

  • Vi hörs!

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar