torsdag 2 februari 2017

Länge sedan

Long time, no see. Ja det är några dagar sedan som jag skrev.
För en vecka sedan så hade jag elektrikern här som drog kablar till datorn och till TV-apparaterna. När vi sen skulle koppla in datorn så kraschade den. Nu har sonen haft den på översyn och den är nu till hälften fixad. Resten får vi ta en annan dag.
I övrigt så har det inte varit nåt speciellt egentligen. Sonen med familj har kommit hem från sin semester och jag har börjat laga deras middagsmat igen. Det är riktigt kul. Kul att laga mat och kul att känna att man gör något vettigt som samtidigt underlättar för dom eftersom de har långa dagar.


Nästa vecka ska jag åka till Svärdsjö någon dag. Jag ska hälsa på mina vänner från Syrien och se hur det går för dom.


  • "Att hata människor är som att bränna ner sitt hus för att bli av med en råtta." Harry Emerson Fosdick 1878 - 1969. Amerikansk baptist, teologiförfattare och professor.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar