lördag 18 februari 2017

Vårkänsla

Tänk att en liten spikmatta kan vara så fantastiskt bra (för det mesta). Jag hade ont i ryggen när jag vaknade och det ville inte gå över, så efter lunchen så lade jag mig på min matta i ca en timme och nu känns det helt bra. Det värsta är när man ska stiga upp från den, eftersom piggarna fastnar i skinnet men efter ca 1 minut så är det helt ok.

Skåne, bland annat, har sportlov kommande vecka och fortsätter vädret så här som idag så måste de vara nöjda. I alla fall dom som är här uppe. Soligt och varmt.
Vecka 9 sedan blir det dags för "våra" skolbarn samt stockholmsbarnen, och när Vasaloppet sedan körs den 5 mars, ja då är det vår!

Barnbarnet Edvin med istapp modell större. Året var 2007

  • "Hemmet är det bästa härbärget." Svenskt talesätt
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar