måndag 19 oktober 2015

Snarkar jag?

Gråkalla morgnar med dimma. Dimma som ändå lättar fram på dagen. Soligt - men fortfarande gråkallt. Det är höst nu. På riktigt.
Jag har 17 grader inne i sovrummet och skulle kunna tänka mig att flytta in till maken i det sovrum där vi sovit de senaste vintrarna. Maken är lite tveksam för han säger att jag snarkar.
Va -  jag snarkar. Oj vilket snack. Jag har i alla fall köpt nån spray som man ska spraya in i munnen med när man går till sängs. Få se om det hjälper - OM det nu är som han säger.

Förra vintern så flyttade vi ur och stängde till sovrummet, men då blev katten Nils så väldigt orolig så vi flyttade tillbaka efter halva vintern. Nu har vi ju inte det problemet och visst känns det bra att kunna ha elementen avstängda i 2 rum. Vi få får väl se hur det blir. Det sägs ju att det ska bli en "vargavinter" i år och att det ska börja i nästa vecka. Vi får väl se hur det blir med det.


  • "De bästa förberedelserna för morgondagen är att göra ditt bästa idag." H.Jackson Brown Jr. Amerikansk författare.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar