onsdag 21 oktober 2015

6 tillbakablickar i oktober

 
På Facebook blir man med jämna mellanrum påmind på vad man gjorde för 1-3-5-7 år sedan. Det är riktigt roligt.
På min dator har jag lagt upp det så att när ingen sitter och jobbar, då bläddrar den bland alla kort som är inlagda- och det är ganska många. Nyss såg jag ett kort på barnbarnet Yavanna, och då tänkte jag att "jag gör en liten tillbakablick från ungefär samma tid på året men med flera år emellan". Sagt och gjort; här kommer en kort tillbakablick.

2007 Noah har en liten höstförkylning
2009 Farfar, farmor med barnbarnen

2011 En fantastisk oktobereftermiddag vid Brassjön

2012 Vi leker kurragömma i spårsnön
2013 Lunch på verandan i oktober
2014 Delresultat av årets älgjakt
  • "Allting är relativt. även åldern." August Strindberg 1849 - 1912. Svensk författare.
Vi hörs!

2 kommentarer: