lördag 21 februari 2015

Duktig tant

Stryka tvätt - check. Sortera recept - check. Som ni ser så kan tanten bara hon vill. Sen blev det inte så mycket mer den här dagen,
Sonen kom på besök och dömde ut min dator - fast det nästan visste jag redan. Han bråkade lite på mig att jag bara "klickar och klickar utan att veta vad det är" men där tog han nog i lite. Såå borta är jag faktiskt inte  men visst - datorer kan han mycket bättre än jag. Nu ska jag få tips på en ny hårddisk. Få se vad det kan komma att kosta.
Bildresultat för hårddisk stationär dator
Hårddisk
Dotter med sambo kom och drack eftermiddagskaffe med oss. De hade med sig en present till maken, en slipmaskin!? Den blir bra ute i hans snickarverkstad.
Annars har det varit skidåkning idag igen. Det verkar vara ett fantastiskt tryck därborta i Falun men det går bra att uppleva både ljud och bild hemma också.
Maken ligger på soffan nu. 38 grader visade febertermometern på och så hostar han. Få se vad det blir av det hela.
  • "Om den oförnuftige teg, så ansågs han också för vis." Ordspråksboken
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. om Bosse fyllt år så gratta från oss. Och tala om för honom att sluta vara förkyld, unga karln!

    SvaraRadera
  2. Bosse fyller den 25, så detta var lite i förväg. Jag har talat om för honom att sluta men tyvärr så hjälper det inte så mycket

    SvaraRadera