fredag 30 september 2016

Shoppingtur

Efter att gårdagen varit lite ruggig med regn och friska/hårda vindar, så blev det idag en kanondag.
Jag hade bestämt att jag skulle åka till Borlänge så jag drog iväg vid halv 10. Först blev det ett besök på Kupolen och sen ner till Ö&B för att köpa lite disk- och tvättmedel. Därefter gick jag till Blomsterlandet där de hade så fantastiskt fin ljung så det fick bli några till mina blomlådor och sen några till Lola som hade ringt och beställt.

Färden gick vidare till Matts mattor där jag hade beställt en matta till hallen och en till verandan. Tillklippta i rätt längt och sydda på kortsidorna. Efter att de var hämtade så åkte jag bort till Stora Tuna kyrka och Minneslunden och tände ett ljus för mamma och pappa.
Ja, sen var stadbesöket över för denna gång.
Minneslunden - dammen
Estoniamonumentet
  • "Det viktigaste är inte vad du har i fickan, utan vad du har i hjärtat." Tenzin Gyatso - Dalai Lama. Född i Kina 1935. Den tibetanska buddismens högste religiöse ledare.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar