söndag 22 november 2015

Snögubbar

Nu så är syföreningens auktion över och allting gick riktigt bra - trots att vi var i Prästgården.
Nejdå, det där sista var ironiskt. Vi har ju alla i syföreningen varit fundersamma på hur i all världen det skulle bli med en auktion på ett annat ställe än i Församlingshemmet. Nu med facit i hand - Det blev riktigt bra!
Visst, en del ändringar till nästa år, det måste vi göra, men på det stora hela så var det bra. Gemytligt, pratigt och väldigt god stämning. Kan inte säga hur mycket vi fick in, men runt 20000 kronor skulle jag tro.

Mina snögubbar som jag gjort av strumpor blev omåttligt populära. De båda som jag hade med mig till försäljning, gick åt direkt och jag fick också en beställning på ytterligare 2.

  •  "Det är lätt att le mot en leende människa."
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar