tisdag 17 januari 2017

Soffäventyrare

Lätt snöfall. Inte mycket men lite grann i alla fall. Temperaturen har stigit och nu kan till och med Singa - sonens katt gå ut en stund på altanen men inte blir det lång stund inte.

Bredbandet fungerar lite bättre nu sedan vi flyttade routern men idag var jag in och gjorde ett bankärende och fick ta om 4 gånger innan det gick igenom. Nu väntar jag på sonen, köper en kabel och så kopplar vi direkt och hoppas att det blir bättre.

Kunskapskanalen har fantastiskt fina och intressanta program på TV. Just nu tittar jag på ett program som heter "Till fots i Himalaya" vilka vyer det bjuds på. Helt makalöst vackert. Har upptäckt att jag är en sån där "soffäventyrare". Jag sitter varmt och skönt i min fåtölj men älskar strapatserna som visas på TV.

Singa
  • "De kortaste orden - ja och nej - kräver också mest eftertanke." Pythagoras 569 f.Kr - 475 f.Kr. Matematiker
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar