söndag 26 juni 2016

Midsommar 2016 slut

Nu är midsommaren 2016 slut. Det har varit fantastiskt väder och i går på Almo bys majstångsresning så blev det väldigt varmt med sockendräkt. Den fick vara på under tiden som jag höll midsommartalet men sen åkte den av och en tunnare klänning kom på.
Min fina men varma Tunadräkt
Något färre publik i år men jag tror att många med barn var på badplatsen eftersom det var 23 grader i vattnet.
 
I dag har det varit lite mulet och lagom till tuppluren efter maten, så kom de första regndropparna.
Ja, det gör ingenting så länge som det inte hakar upp sig med regnet. Nu blir det en helt normal vecka och på fredag är det 1:a juli. Tiden går lite för fort.
  • "Ju längre jag följer med tiden, desto hellre vill jag bli stående då och då." Oliver Hassencamp 1921 - 1988. Tysk skådespelare och författare.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar