tisdag 20 december 2011

Ont, det gör ont....

Har haft ont i min nacke och axlar. Kör en kur med Voltaren ifall det är som jag tror - en muskelinflammation. Jag tycker att det blivit bättre. Vila och Voltaren kanske gör susen. Träningen i måndags hoppade jag över och jag hoppar över på torsdag också så får vi se hur jag känner mig efter julhelgen.
Snön kom ju och det började genast kännas lite mer vintrigt och juligt. Maken är turligt nog pigg, så han fick gå ut och skotta.

Han passade också på att sätta på snökedjorna på traktorn - utifall det kommer en riktig snödämp. Själv har jag varit inomhus och passat på att ta fram det sista av julpyntet. Det är en blandning av gammalt och nytt. Det som betyder mest är naturligtvis det som barnen gjort därefter kommer det som kommer ifrån mitt föräldrahem. Maken är mest förtjust i tomtarna här nedanför.



Barnens tomtar
Barndomshemmets tomtar













Ny lykta - köpt på Pilgården
  • Det är alltid mörkast före gryningen

  • Vi hörs!

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar