måndag 1 augusti 2016

Blandad väderkompott

En dag med ömsom sol och ömsom regn. Lite åskknallar gav lite krydda åt vädret idag.
Hela dagen har gått åt till att plocka men nu kan jag säga att min del av loppiset är klar. I morgon kommer dotterns sambo med bror och sätter upp ett tält och sen är det bara för henne att plocka upp. Sonen med familj ska också ha bord vi får se var vi kan placera dom.
Barnbarnen hoppas jag kan sälja kaffe/saft med bulle annars får vi hjälpas åt. Det kommer säker att gå bra. Hoppas bara att det kommer lite folk - och att dom vill handla.

Jag hade två emma-fåtöljer som jag ställt i sommarstugan. Idag tog jag och åkte upp till firman "Västibyns tapetseri och inredning" här i Siljansnäs. Lämnade dom och beställde tyg och omklädning. Det ska bli spännande att se när dom blir färdiga.
  • "Gör vad som är rätt för dig, så länge det inte sårar någon." Elvis Presley 1935 - 1977. Mest känd som kungen av rock´n roll
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar