tisdag 18 april 2017

Kylan håller i sig

Våren är på väg - men det är kallt. Jag var ute och hängde tvätt för en stund sedan och det var inte så skönt. Men å andra sidan så var det ju varmgrader, härom natten var det nästan 10 grader minus.

På förmiddagen jag var till Falu lasarett. Hade en tid för återbesök med mammografi och ultraljudsundersökning efter min bröstoperation förra året. Allt såg bra ut och jag kände mig som en riktig vinnare när jag kom ut.

Resan till Island närmar sig snabbt och resväskorna ligger framme och de fylls på efter hand. Det blir blandad kompott. Långkalsonger, fingervantar, mössor och badkläder, för vi ska naturligtvis bada i den Blå Lagunen - ett måste för islandsresenärer.

Maken är och hämtar ved som ska till svärfar och själv ska jag börja ta itu med lite räkningar. Det finns alltid något att pyssla med.
  • "Det är konstigt med lyckan, den kommer av sig själv." Norskt talesätt
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar