torsdag 12 maj 2011

Oouups

Oj vad fort det gick med allting. Jag hann inte mer än skriva om att Häggmispeln skulle börja blomma - så gjorde den det och inte nog med det, en del körsbärsträd började samtidigt!
2 olika sorters Häggmispel
Jag for till Stackmora trädgård i Orsa för att köpa lite rosor men det som annonsbladet skrev om ja det fanns inte. Jag fick ialla fall tag på en Honungsros.
En sak upptäckte jag emellertid och det var att i fortsättningen, om jag ska ha nåt till trädgården, då åker jag åt andra hållet - till Bäsna trädgård. Där är personalen jättetrevlig, man kan sitta ner i lugn och ro och dricka kaffe och äta pelargonkaka. Det kallar jag LIVSKVALITET! Nu åker jag och tränar - det är en annan form av livskvalitet (märkte ni att jag skrev det med små bokstäver för det är så där skönt-jobbigt). Fika är enbart skönt.

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar