torsdag 24 december 2020

Julafton

 Våra Öppettider Jul & Nyår 2018/2019 - Våra Öppettider Jul & Nyår 2018/2019  | Värmeservice AB | Vi är ett team av kunniga tekniker som jobbat med  värmepumpar sedan många år tillbaka. Företaget grundades 1997.

Idag finns det inga måsten. Jo Jansons frestelsen ska förstås göras till lunchen, men annars kan man bara slappa. Det borde ju gå att klämma in en promenad i all den här lättjan för det är friskt ute med några kallgrader och solen ser ut att kunna titta fram. Ja, jag gör nog det - före förmiddagskaffet. Jag har markerat i min kalender att det visas Julbön från Leksands kyrka klockan 5 så då ska jag bänka mig framför TV:n sen tittar jag naturligtvis lite på Lars Lerin som julvärd. Han är ju så mysig. Annars blir det som en vanlig kväll. Lugnt och skönt.

Från Hansgården önskar jag Er alla en lugn och fridfull Jul !

Vi ses

1 kommentar: