måndag 6 augusti 2018

Guldbröllop

Här står vi. förväntansfulla, nygifta och på väg in i det "verkliga" livet. Vi visste ju inte då hur det skulle bli - det vet ju ingen. Idag kan jag konstatera att " det blev inte så dumt ändå". 2 fantastiska barn, önskebarn. 1 pojke och 1 flicka. Djur av alla möjliga sorter och en fantastisk gård - Hansgården.Nu har det gått 50 år och i går firade våra barn, med respektive, oss uppe på Gesundabergets topp.

Vi tycker om det stället. Fin tur upp och ner med linbanan, god mat och en vidunderlig utsikt.
Hela familjen Hans med 2 bonusbarn och den härliga utsikten
i bakgrunden.
Yngsta barnbarnet Yavanna
Väl hemma igen så satte jag mig på den nya verandan där jag placerat alla mina speciella blommor. Det är så skönt att sitta där och bara koppla av inne i det lummiga och med ljudet av lite porlande vatten.
 Apropå vatten. 10 mm. regn har vi fått nu under juli och augusti.
 

  • "Gör det du tycker om och tyck om det du gör" Okänd
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar